Information om Tandtrollet
- Dalarna
- 4 mars 2022
Vi har nu genomfört en första utbetalning av ersättning från Tandtrollet efter vårt systembyte.
Själva utbetalningen gick väl, däremot var det en del som fick sin ersättning på en utbetalningsavi istället för insatt på sitt konto.
För att undvika detta i fortsättningen behöver samtliga medlemmar i Tandtrollet som inte har konto hos Swedbank göra en kontoanmälan till Swedbank. Detta oavsett att ni redan har anmält konto till oss vid ert inträde i Tandtrollet.
Efter att en kontoanmälan är gjord kommer eventuella framtida ersättningar frånTandtrollet att utbetalas till det konto man har anmält till Swedbank.
På följande länk kan ni gå in och göra er kontoanmälan, det krävs Bank-id för att kunna göra det via deras sida:
På den sidan finns det även en del information och"frågor och svar".
Via samma länk som ovan kan man också kostnadsfritt lösa in sin utbetalningsavi och få pengarna insatta på sitt egna konto. Man behöver inte vara kund hos Swedbank för att göra det men det krävs att man har Bank-id.